2

Klockan tjugiotre över fyra imorse när jag låg i sängen och stirrade upp i taket naken på min batmanfilt så uppnådde jag ett efterlängtat ögonblick av total klarsynthet. Tillfället kom till mig. Det var någon sorts nivana. En släng av nirvana. Jag kom då fram till många saker. En utav dem var att jag faktiskt var förälskad trots allt och det andra var att jag inte var nöjd med vem jag var. Så jag virade in mig och kurade ihop mig under batmanfilten och bestämde mig för att jag imorgon skulle vakna upp som mitt alter ego. Morgonen därpå drack jag kaffe och läste, fast jag avskyr att dricka kaffe och läsa. Jag färgade även håret i pastellig lila, som för övrigt är den fulaste färgen jag vet. Jag trivs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: